Aynı şey benimde başıma geldi o kadar zoruma gitmişti ki kendimi bakamadım diye suçlamıştım biz ışık tedavıısı gördük birgün boyunca ama sürekli emzirdim ertesi gün çıktığımda saat başı emzirdim alarm kurdum öylelikle şükür geçti kesinlikle kendini suçlu hissetme herkeste olan birşey