Yoğun bakımda 3 gün yattı bebeğim. 5. Gününde yatış verildi fetoterapi aldı. Sarılık aşağı indi 1 günde. Fakat sonradan idrar enfeksiyonu çıktı antibiyotik verdiler yoğun bakımda. Çıktık taburcu olduk derken; şuan 65. Günümüz bol bol emzirmeme rağmen üstelik kilo artışı çok çok iyi buna rağmen sarılık geçmedi halen. Bekliyorum gitmesini