eliftugba bence kan testi verin garanti olsun, ben hamile olduğumu öğrendiğimde 4 ayrı marka test almıştım 5 gün gecikmiştim, hepsinin 2.çizgisi kıpkırmızıydı bu sebeple ben hep zannediyordum ki her gebenin testi öyle oluyor ama değilmiş böyle hayali çizgi olup da hamile olduğunu belirten çok annelerimiz var tabi ama olmayan da var .burada ama en garantisi kan böyle bir fotoğrafta, bir de kesin hamilesiniz var hayırlı olsun diyen annelerimiz kesin bir sonuç görünmüyor ki bence her ihtimale karşı anne adayımızın hayal kırıklığına uğramaması için daha dikkatli yorumlar yapmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu arada inşallah hamilesinizdir , Rabbim gönlünüze göre versin iyi haberlerinizi bekliyoruz 🙏🏻🥰