Umutaras eliftugba benim iki testimde aynen böyleydi negatif diye düşündüm çünkü yok gibi bişeydi yani silik bile denemezdi çizgiye en son doktora âdet olamıyorum diye gittim o rahatlıkla hamile olduğumu öğrendim bence kan testi var canım için rahat etsin
3247 eliftugba 5 gün önce bend yaptığımda böyleydi postum a bakablir siniz bugün yaptım nem net 😀😀bi kaç gün sonra tekrar yapjn
rojdacece eliftugba evet bi an kendi yaptığım test aklıma geldi görünce bende yok yaaaa falan olmuştum ilk sonra 5 haftalık olduğumu öğrendim daha yeni olunca bcg değeri düşük olduğu için kanda öyle silik görünüyor
eliftugba asellmiihramom 13 gün önce çatlatma iğnesi yapmıştım adetime 3 gün var dayanamadım bi test daha var sabah vi daha mı yapsam
kocbay eliftugba kuzenimde 2 hafta önce aynı bu şekilde öğrendik hayırlısı olur inşallah var bence ☺️
Rumeysakzlkya111 eliftugba bence yarın hemen gidip kan testiyle baktır inşallah vardır canım Allah gönlüne göre versin 🫶🏻
bebekli14 Bence hamilesiniz benim de böyle silikti Hamile olduğumu öğrendim teste inanmadım kan verdim