kkbrylmazz bende bu şikayetle kızımı götürdüm dil terapistine bana 5 yaşa kadar normal düşünce hızı konuşma hızına yetişemediğinde olur öyle siz kekelediğini yüzüne vurmayın sakince dinleyin ikincil hareket geliştirmemesine dikkat edin dedi. Kekemelik dalgalı bi süreçtir bazen aylarca hiç kekelemez sonra bir ay kekelemekten helak olur çocuk dedi.