eeemineee benimde öyle oldu canım inanıyorum çünkü başta böyle bir sorunumuz yoktu.Aşağıua bahçeye indirirdim orada oturan teyzeler ne güzel konuşuyor felan diyorlardı nazarlaşrı kızım 🥹 doktorada randevu aldım oraya da göstericem şimdi iyi çok fazla yok önceki gibi ama oluyor bazen yine