begonvil00 tampon korkulacak birşey değilmiş bugün bunu öğrendim ilk defa kullandım ve o kadar rahatki ne olur ne olmaz altına ped taktım ama asla bir damla yoktu acimiyo ve hissetmiyosunuz ilk taktiginizda bir garip geliyo ama beş dk sonra unutuyosunuz içinizde kalması mumkun değil ipi var az önce normal ped taktım ve o kadar kötü hissediyorumki yıllardır nasıl ped kullanmışım anlam veremiyorum çok rahatsız edici bir şeymiş koku yok bu sıcaklarda pişik derdi yok ustelrme tuvalete bile cikabilyosun ama sık sık değiştirin birde tampax markası yada içinde bir alet var plastik ondan olan başka marka varsa onu alın