balkizimcicekkiz genelde sohbet havasında ilerler, çocuk gelişim uzmanı karşılıklı olarak çocukla sohbet eder ona bir takım sorular sorar. Mesela bulut nedir, güneş nedir, perde nedir bunun gibi. Bir kağıda şekiller çizer çocuktan da yapmasını ister, çocuğun belirttiğiniz becerileri varsa onu test eder. Arkadaşın var mı, kreşe gidiyorsa orayla alakalı soru sorar. Kardeşin var mı, annenin adı ne gibi. Tek ayak üstünde durabilir mi, atılan topu yakalayabilir mi, düğme ilikleyebilir mi. Konuşması nasıl, konudan kopup gider mi yoksa sohbeti sürdürür mü. Benimkiler şuan 5 yaşında, geçen sene yaptıklarını düşündüm de, bunlar aklımda kalanlar