[silindi] 6 ayda bir yaptırıyoruz, önce biz bir konuşup son randevudan bu yana neler yaptık, neleri başardık, yeni nelerle uğraşıyoruz onları konuşuyoruz. Yaşlarına göre olması gerekeni karşılıklı konuşuyoruz, ardından çocukları tek tek alıp elinde bir formla bir odaya gidip özel değerlendirme yapıyor. Her ayın her yaşın belli beklentileri oluyor onları yapabiliyor mu ona bakıyorlar. Diyaloğa giriyor mu, ismine bakıyor mu, kelimeleri ne alemde. İnce motor, kaba motor becerileri ne alemde onlara bakıyorlar. Davranışsal beceriler nasıl ona da bakıyorlar. En sonunda bizim de söylediklerimizle kendi topladığı bilgiler neticesinde çocuğun ne durumda olduğunu söylüyor, bundan sonraki 3-6 aylık süreçte neler yapacağımızı konuşuyoruz, yolumuzu belirliyoruz