melocan7 nerdeyse yaşına geldi çeşitli biberonlar da denedim bi dönem nuk tutar gibi yaptı sonra onu da vazgeçti şöyle alıp da 10ccden fazla içtiği hiç olmadı kaşık biberon dahil. Kilo da düşük. Mecbur ek gıda desteğiyle ite kaka ilerliyoruz dışarda da genelde arabada emzieiyorum yolda. Uzun durmuyoruz o kadar ama dursak da e bebekte civilde emzirdim birkaç kez emzirme odalarında emziriyorum yani. Bir kere de deneme kabininde emzirmiştim😅 bu çocuklar insanı ne hallere düşürüyor