melocan7 Benim bebeğim biberon tutmuyor (philips avent) valla bazılarına çok özeniyorum sütünü sağıp dışarda biberonla veriyorlar benimki sadece meme istiyor 3aylık bundan sonra alıştırabşlir miyim ya da biberon mu değiştirmeliyim kızlar
ipek0506 melocan7 anne sütü alıyor mu nasıl besliyorsunuz bnmkide biberon reddi yapıyor iki gündür…..
-SweetPanda- melocan7 Nuk denediniz mi bu damaklı olanından? Bazı bebetolar onu kullanmak ister damaklı olduğu için.
kubra00k Benim oğlumda en pahalı biberonları almamıştı. En son bi hediye gelmişti mamajoo, duruyordu son şansımı onda denemiştim, inanırmısın onunla büyüdü😀 mamajoonun biberon ucu diğerlerine göre çok yumuşak..
melocan7 kubra00k acaba yumuşak olduğundan dolayı mı almıyor , ben şeklinden dolayı diye düşünüyordum
ipek0506 melocan7 sütünüz yetiyorsa ne mutlu size ben sütümün yettigindende emin deglim .mama almayınca dpymuyomus hissi oluyor.
kubra00k melocan7 philps ve lansinoh biberon ağzı sert. Mamajoyu alsan anlarsın. Bazı bebekler üşengeç. Sert emzikli bineronları ağzına almak istemiyorlar. Örnek benim oğlan. Mamajoo bineronun emziği pamuk gibi, hemen ağzına alıp içiyordu
-SweetPanda- melocan7 Bi deneyin derim çoğu bebek onu kullanmayı tercih ediyo. Bende philips avent aldım istemedi ne emzik nede biberon sonrasında nuk kullandım onu kabul etti ama emziği hiç tutmadı
melocan7 ipek0506 emzirdikten sonra anlarsınız zaten ağlar huysuzlanır doymadığını belli eder bol su için sürekli emzirin inşallah daha da artar sütünüz
patatess melocan7 Benimki aventi de lansinohu da kabul etmedi. 🥲 Ben de daha uğraşıp para dökmek istemedim 😅
melocan7 patatess ayy ben bir de lansinohu mu denesem diyordum peki dışarı çıktığınızda nasıl yapıyorsunuz
melocan7 kubra00k benim kıza biberon verdiğim zaman ağzını kocaman açıyor biberonun ucu da ince bir de söylediğiniz gibi sert geliyor demekki hiç emmiyo
patatess melocan7 Ben iş için alıştırmak istedim ama olmayınca rapor aldım küçüktü daha zaten içim elvermedi. Dışarıda da emzirdim mecbur.