simseklivekalpli Misal benim oğlum doğdu doğalı ağlıyor. 5 yaşına girecek hala aynı. Anaokulunda böyle bir problem yaşamadık. Ama hala ağlıyor, okul zamani okuldan çıkınca ağlasa dediğiniz doğru ama sürekli ağlayan çocuklar böyle değil
Sürekli ağlayan çocuklar gerçekten ayrı bir sabır istiyor, haklısınız. Her çocuk farklı ve bazılarının duygularını dışa vurma şekli bu oluyor. Önemli olan altında yatan sebebi anlamaya çalışmak, bazen sadece ilgiye ya da güvene ihtiyaç duyuyorlar. Anaokulunda sorun yaşanmaması da aslında umut verici, demek ki doğru ortamda daha dengeli olabiliyor.