7 yaşında kızım aşırı ağlak biri demin dondurma yiyorlardı kardeşiyle kardeşinin elinden aldı elindekini verdi ağlıyor diye dokuluyor diye almıstı halbukı baktı dolapta yenisini bulamadı kardeşinin yarımını yemem diye ağlıyor sürekli odana geç ve ağla dedim dondurma diye ağlıyor saka gibi ben nasıl baş edicem bilmem bagırsam olay cozulucek yapmak istemiyorum sarılıyoruz konusuyoruz yok bana mısın demiyor: