bademcicegi ilayda42_ biz dördüncü ayımızda başladık yedi damla veriyorum bir hafta sonra beş aylık olacak
ilayda42_ bademcicegi Kabızlık yaşadınız mı acaba genelde demir ilacı kullandıktan sonra kabızlık oluyomus bu marka da öyle bişey oldu mu
sevce Bende kullanıyorum kilo başına 1 damla, eczacı ve doktorumuz aç tok farketmediğini bu damlanın içeriğinin ona göre düzenlendiğini söyledi
minikoalaannesi ilayda42_ doktor kontrolde demisti bana da 1 ml verebilirsin diye eczaci 0.5 ver demisti doktorunuza sorun isterseniz bi
busegul96 Doktorum bana damlalığın hepsini verceksin dedi ama 15 damla oluyor bu şekilde kullanan varmı herkes farklı ölçülerde veriyor