kbrakhn yatış yaptıran şehir hastanesindeki doktordu tedbir için yatırdı gittiğimizde 10 gündür aşırı ishal olduğu için probiyotiğide biz biraz geç başladık. Kendi doktorumuza sonrasında gittik hastaneden 3.gün akşam kendimiz çıkardık bebeğimizi çünkü çocuk yemek yiyecek ama yiyemiyordu bazı öğünler hele saçma sapandı sabah 10 aylık çocuğa galeta elma vermişlerdi kafam attı o sabah zaten bu ne diye. Doktorumuz aşılı ve iştahı da kesilmediği için ben yatırmazdım bu kadar küçük bir bebeği dedi ama serum takviyesi de iyi olmuştur dedi yani. Aşılı olan yiğenimde ishalle atlattı