Biz aşısını yaptırdık bebeğimde yakalandı iştahsızlık kusma vs olmadı bebeğimde şükür ama o kadar gün ve aşırı oldu ki ishali doktor yine de yatış verdirdi 3 gün yattı serum aldı oğlum bide aşısız olsa ne olurdu. İştah vardı su içimi de fena değildi ama günde 15 kaka vardı en az 15 gün sürdü bitmesi de. Kusma halsizlik olması bu durumda çok fena olurdu neyseki sadece ishalle atlattı. Yaptırılmalı kesinlikle