Ask2 Yigit34-60 benim kızda 4aylık 3 4gündür geceleri hep uyanıyo düzenli uyurdu eller hep ağızda diş mi acaba diyorum ama şişlik filan yok birden mi patlar kehribar denediniz mi ben hemen almayı düşünüyorum
Smyra58 Ask2 benim bebeğimde var kehribar salyası hala aynı çok fazla ama şükür dişte çok zorlanmadı kolyenin etkisi varmı bilmiyorum 🤷♀️
Smyra58 espalp ben hiç beklemiyordum salyası filan oldukça fazlaydı herseyi ağzına götürüyordu ama erkenci çıktı bizim minnak :)
Smyrnaasimrani Smyra58 5 aylık benim kızımın da patladı damagi yarıldı bekliyoruz. Yeğenim 11 aylıkken çıkarttı şimdi 4 yaşında hep çürüdü dişleri erken veya geç bence sağlamlığına etki etmiyor
Caglamarail Smyra58 bnm kızımda 4 aylık canm sanki dişi kaşınıyor sürekli salya akıtıyor her şeyi gazına götürme çabasında . Nasıl anlarım acaba en önemli belirtileri nedir
Smyra58 Caglamarail bizimkini babası fark etti salyası vardı herseyi ağzına götürme İshal oldu halada devam ediyo
2cocukannesi21 Smyra58 bizde cok huysuzlaştık herşey ağzımıza koyuyoz 2 gundur cok huzursuzuz acaba yakını diş cıkarmamız 5 ay 16 gunluğuz