Kızlar oğlum 34 aylık, özel kreşe vermiştim ilk gün çok zorlandı daha sonra biraz alışır gibi oldu, içerden ağlayarak çıkmadı en azından , ilk gün2 saat kaldı son gün 4 saat kaldı ama her içeri girmeden ağlıyordu tabii.
Kamerandan baktım müdürün odasından, ağlamaktan helak olduktan sonra öğretmene sığındı onunla yemek yedi. Ama öyle üzüldüm ki çocuğumu niye mecbur bıraktım buna diye bende ağladım. Fakat kaynaşmakta zorluk çeken bir çocuk ve dili geri olduğundan doktoru mutlaka kreşe gönder diyor.
Toplam 5 gün gitti, son gün okadar ağladı ki eşim kıyamadı gitmesin dedi ve aldık.
Şimdi yuvam istanbul çıktı bize ve hergün içim kararıyor göndercem diye. O da Anne okul noo diyor zavallı çocuğum 😢 Nasıl göndercem bu durumda, ama kışın eve tıkılcaz dili hiç açılmayacak, sosyallik zaten olmayacak. Hazır bu fırsat ayağımıza gelmiş gönder alışır diyor. Çıkmazdayım, göz göre göre çocuğu nasıl bırakıcam istemediği bir yere. Desteklerinizi bekliyorum