moomya bende marketle yapamadim.ilk denemistim oglum 8 aylik hayatimda ikinci kez yaptim ama.cig sutten canim bulursan dene boyle tas oluyor istedigin kadsr sutu gunluk al tencereye suzgecten gecir bir kez belki icinde birsey varsa diye sonra onu ocaga koy orta ateste kaymat ben yarim saat kaynatiyorum yetiyor sende fokurdayinca karistir birak kaynat kapa tahta kasikla yap arada hep karistir havalansin sonra soguyunca serce parmagini sok icinde oynat boyle ne soguk ne sicak tatli bir ilik tarzi oluyor sogukta degil parmaginida yakmiyor o sira iste mayani al ben 1 litreye bir corba kasigi koyuyorum sonra ustune kaymagi sut soguyunca oluyor onu cok az seker hemen serpme birde oyle tuz guzelce karistir he birde ustten az koy kaba sonra o oldumy dok tencereye karistir ama cok degil sonra cok oynatmadan nereye koycaktan koy kapat kapagi tencereyide posete koy bagla birde tenreye altina buyuk havlu koyup sariyorum ben 5 saat duruyor boyle sonra bakiyorum elle kapagini acip sert ve ustu hafif su saliyor sut kokuyor hafif o normal at dolaba boyle olmadiysa bekle gene kapat ayni gene bak baktin oldu kapagi acik dolaba koy 2 saat dursun sonra kapat kapagi ertesi gun ayni saat ac peynir gibi oluyor ben ilk kez yaptim hala yaparim ayni market yogurdu gibi canim cok yazdim vallaha kusura bakma bu yigurt benim hassas seyim ya vallaha ilk yapamadim cok uzulmustum cunku