Elfgrn Gamzelikiz_34 no no noooooo 😂😂 çıldırtma beni benim planlarım var onlar olsun sonradan olacaksa olsun 🤣🤣
Gamzelikiz_34 hsznysr aynen aynen bak ben iki çocuğumu dogurdum kimse ihtiyacımız yok bizim gelen sevdi giden sevdi Soran bile olmadı
Gamzelikiz_34 sancarmom kaderime razı gelirdi boynumu bükerdim diyorsun ben de küçük kızımı normalde beklemiyordum çok söylüyordum Allah olmayana versin diye demek ki benmişim😂🤣🥹
456PlayerEsra Gamzelikiz_34 Allah olmayanlara versin bende de iki tane var Allah acılarını göstermesin. Ama benden bu kadar bi kız bi oğlan iyiydi ama olmadı iki oğlumla ablaları gibi takılırız artık 😃
Pamukhanim_ Gamzelikiz_34 10 aylık kızım var bir daha düşünmüyorum gelirse tabi Allah’tan ama kafayı yerdim herhalde 😅
forumgurmesi Bir çılgınlık yapar doğururdum, nitekim öyle de oldu, 10 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 4 ay sonra doğuracağım😂
edafra00 alpaslanmom_ merhaba canım emziriyor musun emziriyorsan bu dönemde hangi doğum kontrol hapını kullanıyorsun 🌸
alpaslanmom_ edafra00 evet emziriyorum canım cezarette kullanıyorum 5 aydır bir sorun yaşamadım çok şükür
edafra00 alpaslanmom_ anladım canım teşekkür ederim bende arayış içindeyim emzirdiğim için seçenekleri değerlendiriyorum hepsi kullanılmadığı için
Zeynepomer96 alpaslanmom_ bende bu hapa başlayacağım regl düzensizliği ya da kilo alımı yaptı mı sizde
hsznysr merveumayhafsa Yok direk silik çıktı 2 dakika bile olmamıstı kurudukca netleşti hatta. Doğumdan sonra 2 ay düzenli regl gördüm bu ay işte mevsimselmi bilmiyorum. Ben korunmuyorum eşime güveniyordum ama oda kendinden çok emin değil gibi süpriz olmaz insallah 😄
sancarmom Gamzelikiz_34 Hahhaha e yani doğurucam mecbur 🤣 Ben zaten istiyorum ya yaşım 25 bir iki tane daha doğurup huniliycem eşime kalsa şuan hamile olmam gerekiyor onun içinde ben olamam hahah
yodamom Gamzelikiz_34 18 aylık bebeğim bocalardım ama sevinirdim sanki ya. Bende var bir manyaklık heralde ,desteksiz bakım, kolikti , uykusuzluk , yememe , ememe sağolsun bayağa şeyler uğraşlarımız devam ediyor ona rağmen hemde😅
Elfgrn Gamzelikiz_34 Aynen öyle şuanda hem kızım küçük aklı ersin hele bir tam çocuk olsun öyle planlıyorum. Tabi bunlar benim için olan, Rabbim ne yazdı bilinmez o yüzden başka bebek düşüncesi aklıma getirmeyerek unutmaya çalışıyorum. Rabbim isteyen hak edenlere nasip etsin. Çok şükür bir kızım var o bana yetiyor