Prensesin_Annesi_ neslihanvural Biz 6. Ayda bitirdik gaz olayını cok iyi anlıyorum sizi nadir oluyormus oda bizi bulmustu
neslihanvural Prensesin_Annesi_ çok zorlayıcı bir dönem gerçekten uyku uyuyamıyorduk gerçi hala öyleyiz ama çok şükür yenidoğan zamanı gibi değil 🥲
alpaslanmom_ neslihanvural 5 aylığız hala devam inanır mısın pırt yapınca aglıyor anlıyorum ki gazı var
neslihanvural alpaslanmom_ sabaha karşı daha çok oluyor kızımda sürekli kıvranıyor gün içinde o kadar sıkıntılı olmuyor