Büyüdüköe uykuları düzene biner diye düşünürken bozuluyor anlayamıyorum ya ne güzel düzenleri vardı gece 1-2 kez uyanırlar ama geri dalarlardı hemen şimdi uyandıklarında uykuları yok tek uyku yaptırıyorum gece uysunlar diye yine de uyumuyorlar sürekli dıngır dıngırlar son çare pusette koyuyorum orda uyuyorlar