Pembepremses24 Kızlar intermetten avokado mango falan aldınız mı bazı siteler varsa satan merak ettim bizim burası küçük bi yer ve avokado yok almak istiyorum da
Leno Pembepremses24 evet yabanmersini daha çok aldım ucuza geliyor birde doğal ilaçsız diye. Ama şuan avakadolad pek güzel değil ya mevsimi mi değil ne
Unicorn67 Pembepremses24 sanal marketlerde oluyor genelde getirde Migros jet falan bı kaç kere aldım yedik güzeldi 🙂
beybitolat Pembepremses24 a101de ikili şekilde yemeye hazır avokado var ben ondan alıyorum tadı enfes😂
oylesinebiri__ zynprvlfsn ben migrostan aldım çürük içi simsiyah kurtlanmisti hep 2 seferdir aynı şey yakın değil götürüp bunu mu satıyorsunuz diyim tanesi 100 lira birde
beybitolat Pembepremses24 internetten almaya ben çok güvenemem heralde ya. Manav falan yok mu peki çevrenizde? İnstagramda benimde karşıma çıkıyo sayfalar ama kim bilir ne ilaçlar basıyolardır onlara
Pembepremses24 Senayy ben bebeğime muzla yumurtayla ezip veriyorum kendim içinde ezip tuz limon sıkıp yine omletle yiyorum canım
Pembepremses24 beybitolat Evet bende ondan sordum aslında alan var mı falan diye sadece cuma günleri pazar oluyor çarşıya çıkıyorsun 1 kişi satıyor semsert o olgunlaşcak diye bekle Allah bekle