Melekkk06 Mlkmstf ranza bnm için en büyük travmaydi kardeşim düştü beyin kanamasi geçirdi ve uysal denilen çocuk bile ordan atlamaya çalışıyor keza kardeşim yapmaz dedik ve yaptı🥲
Mlkmstf Melekkk06 yaaaa çok geçmiş olsun evet çocuktur yapmaz diyemiyoruz malesef ancak aklı basınca 10 yaş sonrası için uygun bence
seros3535 Mlkmstf Gayet sağlam bende çok araştırarak almıştım 6 aydır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım şu ana kadar Alalı da 1 sene olcak
NariNariKiminYari Mlkmstf çilekten trio serisini komple aldık. Yavrulu yatak tercih ettik hem oğlum düşerse alt yatağa düşsün diye hemde hasta olduğunda biz yatalım diye aldık çok memnunuz
NariNariKiminYari Mlkmstf biz alalı 1 yıl oluyor sanırım ama kalitesi tartışılmaz ucuz olanlar çabuk kırılıyor
Mlkmstf NariNariKiminYari evet doğru geçen yıldan beri bakıyorum ama çilek genel olarak pahalı her zaman