Mlkmstf MERHABALAR ÇOK UZUN SÜREDİR ÇOCUK ODASI VEYA GENÇ ODASI BAKIYORUM YAVRULU YATAK VEYA RANZA OLARAK HANGİ MARKADAN ALDINIZ MEMNUNMUSUNUZ ÖRNEK ATABİLİR MİSİNİZ ☺️🙏🏻
suheyla92 Mlkmstf ben de baza ve yatak alicam onerisi olan varsa bekliyim burda. Arastirmalarim sonucu orta sert ve torba yaylı yatak almaya karar verdim uzun seneler kullanabilmek adina ama marka modelde karar kilamadim henüz
sek_kahve Mlkmstf setay mobilya rustik ranza almayı düşünüyorum ben de. Belki alan vardır diye yazayım dedim
handemiyy Mlkmstf kelebekten aldım normal baza ama ayicikli yatak başlığı seçmiştim baya uzun yillar kullanır liseye kadar:) yatak ta sert olmasi lazim çocuk için
kelebegiminannesiyim Mlkmstf Kızım 25 aylık. 18 aylıkken ayırdım odasını. Kenarlarına korumalık aldım. Çok rahat içinde zıplıyor ediyor.
Mlkmstf suheyla92 bende çok model bakrım ama marka olarak Pierre Cardin ve lajivert baktım ama dayanıklı değilmiş
sek_kahve Mlkmstf evet, bir de odadaki alanı açıyor çocuklara daha çok yer kalıyor. Ben de sizin gibiyim ısınamıyorum ranzaya. Herhalde deprem ihtimalinden dolayı sanırım, normal baza ve yatak daha güvenilir geliyor
Melekkk06 Mlkmstf ranza bnm için en büyük travmaydi kardeşim düştü beyin kanamasi geçirdi ve uysal denilen çocuk bile ordan atlamaya çalışıyor keza kardeşim yapmaz dedik ve yaptı🥲
Mlkmstf sek_kahve aynennn sanki depremden sonra daha çok etkiledi ama ablamlar da abimler de ranza aldı hiç biri üstte yatmak istemiyor alt kat için kavga ediyorlar onlar da keşke normal alsaydık dediler oda aklıma takıldı ☺️
handemiyy Mlkmstf şu anda eğer marangoza yaptırmayacaksanız MDF olan hiçbir mağaza yok hiçbir marka yok ben bu işin içindeyim hepsi sıkıştırılmış sunta şuan. Yani derdiniz MDF ise marangoza yaptıracaksınız hiçbir şekilde inanmayın bu mdf’dir diyenlere
Mlkmstf seros3535 bende çok baktım beğendiğim düz bir model vardı ama dayanıksız diye çok yorum aldım
seros3535 Mlkmstf Gayet sağlam bende çok araştırarak almıştım 6 aydır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım şu ana kadar Alalı da 1 sene olcak