Libase yenidoğan döneminde yaşamıştık aynı sorunu, o zaman için tek çözüm yolu daha sık emzirmekti, vücut susuz kalmış toparlar birkaç güne demişti doktor nitekim öyle de oldu. Şu an 14.5 aylık hala sleepy kullanıyorum farklı bezler de kullandım bir daha hiç öyle bir şeyle karşılaşmadım.