Suan bana umut oldunuz gercekten 42 gunluk olduk ve basindan beri sagarak veriyorum. Cok yipratici bir surec ama bebegim anne sutu aliyor diye kendimi avutuyorum. Cevrenin baskisindan nefret ettim artik herkes aa neden emmiyor ki sen her gun dene olsun diyolar sanki ben istemiyormuşum gibi. Havalar isiniyor disari cikmak istesem avm ye vs. Oralarda nasil yapicam bilmiyorum hep bi tedirginlik var. Bizimki aciktimmi susmak bilmiyo aglamaktan mahvoluyo cocuk hic sabri yok :( insallah hizli hizli gecer bu aylar. Allah hepimizin yardimcisi olsun.