Busralyaa 42 günlüğüz bizde satarak veriyorum,doğduğu günden beri meme veriyorum 5 en fazla 10 dk emiyo bırakıyor açlıktan ağlıyor bu sefer 42 gündür sagiyorum günde 4-5 defa süt ilk başlarda ki gibi değil ama yinede güzel , 5 saatte bir göğüslerinizi bosaltin ki süt insin, 3 saatten önce sagmayin yağlı süt biriksin, ne uyku kaldı ne dinlenme çok zor gerçekten, psikolojim yeni yeni düzeldi emmiyo diye çok agliyodum, ve benimki 2 saatte bir 100 CC süt iciyo zor yetiştiriyorum, mama da vericem bu gidişle ilerde