nurgunay öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah 🙏🏻 bende alıyorum yardımcı evime. Bebeğimle ilgilenirken bir odada o işlerini hallediyor bir ihtiyacı olursa gidip veriyorum. Yemesi için bir şeyler sipariş ediyorum. Molasinda da tezgahta kahve çay makinesi her şey var zaten rahat rahat çekinmeden içmesini söylüyorum. Çünkü bebekten fırsatım olmuyor sizde öyle deneyebilirsiniz önemli olan benim işimi güzel ve tertipli şekilde yapması