nurgunay Öğleye kadar çağırırsanız yemek derdi olmaz, sadece kahvaltı; biz ona da simit, poğaça alıyoruz. Ki tüm gündense iki haftaya bir yarım gün çağırsanız daha kapsamlı temizleniyor. Tüm günde öğleden sonraya yorulduğu için çok iş yapamıyor gelen hanımefendi.