forumgurmesi Gamzelikiz_34 rica ederim canım. Bende hep emerken uyuturdum bana göre en kolay uyuma şekli :)
Yagizikom Gamzelikiz_34 doğrudur ben henüz çok taze anneyim o yüzden doktor videolarındaki bilgilerim var daha tecrübeyle öğrenicez😅
Gamzelikiz_34 Tutaste_ konuda gelse kundaklayacağım geceyi rahat uyusun diye uyutmuyor yoksa yerim aşkım ben de şakaya vuruyorum😅
aleyezgn Gamzelikiz_34 valla bi zararı yok bana göre ben kundaklarımda benimki gıcık oluyo zar zor yapıyorum kundak bazen😂
alpaslanmom_ Gamzelikiz_34 5 buçuk aydan selamlar hala kundaklıyorum eli kolu ayağı durmuyor sürekli kendini uyandırıyor çünkü çok derin dalında açıyorum
Gamzelikiz_34 alpaslanmom_ ben de öyle yapıyorum uyuduğu zaman açıyorum bir de havalar sıcak ya terlemesin diye üstüne de böyle tül gibi bir şey seriyorum anne yüreği işte🥲🥹
Pamukhanim_ Gamzelikiz_34 10 aylık doğduğundan beri asla sevmedi bende sevmedim annem 1-2 kere yapmaya çalıştı yok şuan yapmak istesem asla durmaz siz iyi kundaklıyorsunuz
Gamzelikiz_34 Pamukhanim_ balım aslında sevmiyorum ama mecbur oluyor çünkü bazen uyumamak için çabalıyor el ayak oldurmadığı zaman mecbur uymamaya çalışıyor ben de bunu deniyorum ama en çok sık emerek uyuyor☺️
gulcanmentesee forumgurmesi ben 15 aylık bebeğimi kundaklıyorum alışkın kundaksız uyuyamıyor tam değil de yarım kundak yapıyorum sadece kolları sarılıyor kundaksız uyumuyor bu yaz sıcağında kundaksız uyutmayı o kadar istiyorum ki ama uyumuyor öyle