Gamzelikiz_34 ben 7. Ayına kadar kundaklamıştım bana uzun geldi 11 aylığı görünce çok şaşırdım, ama bıraktırın derim biz çok zor bıraktırdık yoksa bizimki de 11 aylığı görecekti bu gidişle, ilk tek kol sonra ikinci kolu çıkarın derken bırakıyor yüzünü rahatsız etmiyor artık