ffeyza yani tüm dünyada hatta bazen kabilelerde bile her yerde yemekle bir ieyler içilir. Tıp şu an sindirime iyi değil dese de, besinler de büyük oranda su içerir ve çok içilmedikçe sindirime zararı olmadığı da söyleniyor. Hepimiz bişiler içerken, kuru kuru gitmiyor bu derken, yeri gelip içimiz yanıp çorbanın yanına bile içecek alırken bebeklerimize içecek vermemeyi uygun bulmuyorum. İçgüdüsel olarak hepimiz içeceğe ihtiyaç duyuyoruz, boğulma tehlikemizi azaltıyor yeme keyfi veriyor. Bebeğime de pekmezli, karadutlu su veya genelde sadece su veriyorum yemekle. Yemeği reddedince hemen su veriyorum geri açılıyor iştahı devam ediyoruz.