ffeyza Osmanlı şerbeti yapıyorum yapımı çok basit faydalı ve çok ferah geliyor bana ben karanfil ve tarçını az atıyorum . Bazen 1 çay bardağı süt , kızılcık şerbeti , üzüm elma kompostosu . Genelde evde yapıyorum kendimde çok seviyorum markettekiler bana çok şekerli geliyor kendi damak tadıma göre yapıp evdekilere de öyle içiriyorum 😂