MommyNest mbabygirlm benim bebeğim sadece bir kere düştü ve ben artık yanımda değil de beşiğine koydum birdahada yatağa koymadım
elifozkan mbabygirlm yok hiçbi sorun teskil etmez hergün düşürmeye devam edin. Siz manyak mısınız ya?
eylulbebesi_ mbabygirlm 10 aylık bebek gece hiç uyanmıyo mu nasıl ayrı yatcaksınız sizde yerde salonda yatsanız olur mu
mbabygirlm eylulbebesi_ yerde yatırdım ama döndüğü için emekleyip uyanıyor mecbur beşiği yatakla birleştirdim
ysmnbdj mbabygirlm bebeğiniz küçük diğer kızınız gece üstüne yatabilir bilmeden ezebilir bence yanında olsanız daha iyi olur
mbabygirlm ysmnbdj beşiği yatakla birleştirdim işte komidine de battaniye koydum yanıma alsam da düşmez
xfttmnurr pantenkelebek çocuğum küçükken iki kere koltuktan düştü diye çocuğu koltuğu almadım bir daha o zaman daha yeni dönmeye başlamış 3 4 aylıktı iki kere düştüğünde sonra bir daha yanında olsan da koltuğa almadım çocuğu hep yerde halı da oynadı yani
pantenkelebek xfttmnurr dikkatli olmak gerekiyor hadi bir kere hepimizin başına geldi ama sonrasında olmaması için dikkatli olmamız gerekli