Oğlum 1,5 yaşındayken bir kere düştüde kafayı yedim resmen allahtan yatağım çok inik ve park yatakla yatağın arasına düştü sert bir şekildede değil ondan sonra bir saha yanında yatırmadım o uyuyana kadar uyumadım yatak koruyucusu alın kenarlık yerde yatırabilirsiniz ilerde kafa travması falan Allah korusun kuzenim çocuğu düştüde kafa tası kırıldı lğtfen bu kadar hafife almayalım ya