Miracinannesi_ ay geçmiş olsun canım benim başımada geldi. Doğumdan sonra ilk 1 ay içerisinde felç oldum sandım yerimden kıpırdayamıyordum bebeğimi kucağıma alamıyordum oturup ağlıyordum iyileşemicem bebeğime yetemicem. Çocuğum kaç gün perişan oldu. Eşim ilgilendi baktı ama anneye bağlı olduğu zamanlardı sürekli memede kalkmak istiyordu ben kucağımda tutup emziremiyordum. Acile bastonlarla gidip tekerlekli sandalye ile devam ettim sadece parol yapabiliriz emziriyorsın dediler. Fizik tedavi dedi doktor o yüzden sütünü sağ stokla oldu ki gitmek durumunda kalırsan diye neyse bende eve geldim bir kaç gün geçtikçe ağrımın %5 belki azalmıştı sonra bende internete fizik tedavi bel için egzersiz yazdım karşıma AKTİFİZYO BEL AĞRISI İÇİN 5 KOLAY EGZERSİZ diye bir video çıktı kadın bir fizyoterapist onu yaptım ama en önemlisi ne kadar yavaş yaparsanız o kasılan kaslar yavaş yavaş açılıyor ben inanmadım önce yorumları okudum neler neler yazılmıştı hemen deneyeyim ne zararı olabilir dedim o ağrıyla yapmaya başladım. Sonra birden geçti inanılmaz bir şeydi kalktım yürümeye başladım bastonsuz sonra tabi yarım saat sonra tekrar ağru vurmaya başladı günde 2 kez yaptım bir sabah bir akşam yavaş yavaş 2-3 günde toparladım kalktım ayağıya şifa oldu. İnşallah sizede şifa olur geçer.