Miracinannesi_ sezeryan doğum mu yaptınız? İlk sürecim o kadar güzeldi ki, dedim korkuttukları gibi bir şey yokmuş çok kolay toparlandım. Ama zamanla gördüm ki bel ağrısı diye bir şey kalıyor. Sırtıma doğru çıkıyor ağrısı. Normal işlerimi yapamaz oluyorum. Çok fazla ayakta durduğunda, iş yaptığımda vs. Şiddetleniyor.