cokbilmismom mrs_moomm ben kavanoz mama yapıyorum bu olmadan dışarı çıkmam cok rahat oluyor. Sebzeli yada meyveli hangisi denk gelirse ama daha çok meyveli yapiyorum. Atistirmalik hipp ve humm mutlaka yanımda olur. Eğer akşam yemegine denk geliyorsa dışarıda olmamız mutlaka yanıma köfte alırım yada çorba yaparım. Muz da hep yanımda olur. Uzun kalacaksam dışarıda
kubra00k Zera canım bebe bisküvisi şekerli zaten. Bende yedim çok fazla şeker yok. Organik bisküvisini önceleri ben yapıyordum. 2 yaşına yaklaşınca hipp bisküvi almaya başladım. Ülker eti bebe bisküvisi hiç yemedi mesela. Çok katkılı şeylerden kaçınıyorum zaten
kubra00k Zera akşam eşimle luppo yerken birini masada unutmuşum. Sabah oğlum uyandı bende kahvaltısını hazırlıyorum, o masadaki luppoyu görmüş hapur hupur yemiş. Sonunu ağzına atarken farkettim🤣🤣 bazen nekadar korusanda bildiğini yapıyorlar😁
didoece Zera neyi aldığınıza bağlı ben şeker olanları tercih etmiyorum. Organik olması benim için önemli
Merhaba05 mrs_moomm akşam yemeğide sıkıntı değil ki. Yemeği termosa koyun. Sebzeli makarnayı saklama kabına koyun(soğuk yesede olur) yanına bide yoğurt😁 bitti gitti. Ben bu yaşına kadar öyle büyüttüm