mrs_moomm ben termosa çorbasını koyuyorum. Yoğurt, meyve, sevdiği kuru yemişlerden koyuyorum mutlaka bunlar yanımda hep var. Sadece çorbayı termosta çok uzun süre tutmuyorum 2 saat içinde içirmeye çalışıyorum çok sıcakken termosa koyuyorum. Bu arada benimki 3 yaşında😂 hala daha cips, paketli gıda, kutu meyve suyu bilmez. Bildikleri çubuk kraker, balık kraker, dondurma