sarikavun şuanda bir mama başlama gibi bir durumumuz yok aslında mamada kötü bir şey değil elbette ama sütüm varken dış bir etmen olarak vermek istemiyorum. Anne sütünden alabildiği kadar vitaminlerini alsın diye uğraşıyorum. Sezeryan doğum yaptığım için ilk başlarda sütüm gelmedi hatta sarılık olduk ama göğüslerim yara ola ola sağımlarla çok uğraştım sırf anne sütü alsın diye damlalar kullandım hoşaflar vs bu çabalarım boşa gitsin istemiyorum açıkcası 🥹🌸