kaanasilinannesi melikeasel3455 benimde öyle bebeğim 3 aylık kontrolünde 320 gr almıştı doktor mamaya başlattı onuda içmek istemiyo biberon kabul etmiyo bence biran önce alıştırın sonra daha zor oluyo benimde sütüm var geliyo emziriyorum ama demekki ya kalitesi azalıyor ya yag oranı kilo aldirmiyo yani su gibi sürekli kalorili yağlı beslenmeniz gerekiyor bu sefer de kilo alıyorsunuz ben Bi türlü dengeleyemedim yani çok zor işler
BongomyaPrensi kaanasilinannesi protein ağırlıklı besleneceksiniz yağ ağırlıklı değil yağ ağırlıklı beslenirseniz ztn siz kilo alırsınız instgmrda hastalanmayancocuk diye bi hesap var çok güzel anlatmış aslında istersniz bakın mutlaka 💕
melikeasel3455 kaanasilinannesi ekim ayında okulum var biberona alıştırmam gerekiyo annem bakıcak ama 3 gündür yok yani philips avent var asla emme refleksi bile göstermiyo biberona ağzına yerleştirdiğimde hatta öğürüyo kuscak gibi oluyo nefesi tıkanıyo bakalım denemelere devam etcez 🥲
a_ne00444 melikeasel3455 normal daha ne olsun ikiye katlamis maşallah cnm her ay artık 1 kilo almaz ve havalar gerçekten çok sıcak 3 ay 16 günlük memeyi bile zor alıyor sicakta ememk istemiyor bile cocuk
melikeasel3455 a_ne00444 ya evet aslında bu sıcaklarda böyle oldu ilk ay 1.6 aldı doktorumuz hatta emzirme aralığını arttır çok almış demişti sonrasında 1 kilo aldı sonraki ay 600 civari almıştı bu ay çok düştü bakalım diğer aya inşallah 500 gr alarak gireriz🫠
emos2227 Canım bebeklerimiz aynı gün doğumlu, ve kilosu gayet güzel maşallah ❤️ genel tabloya bakar doktorlar bu ayda , yani doğum kilosunu 2 ye katlamış süper 🙌
melikeasel3455 emos2227 yaa çok sevindim koç bebişleri ikiside şimdiden bizde inat ve sinir hat safhada 😂 genel tabloya göre ortalamanın üstünde ama galiba bazı doktorlar aydan aya kilo alımına daha çok dikkat ediyor teşekkür ederim bu arada içim rahatladı ☺️
BongomyaPrensi melikeasel3455 sütünüzün kalitesini artırmak için protein ağırlıklı beslenin sabah en az 2-3 yumurta yemeye çalışın öğlen etli bir yemek akşam yine protein ağırlıklı bi yemek veya öğlen yediğinizi ısıtıp yiyin bi şekilde çok güzel toparlar bebeğiniz ha baktınız olması mecbur mama
melikeasel3455 BongomyaPrensi ya yumurta yiyorum aslında ama eti pek sevmiyorum öyle her gün tüketemiyorum tiksiniyorum bir yerden sonra tatlıya fazlasıyla zaafım var şekerli şeyler biraz fazla tüketiyorum 😢
kaanasilinannesi melikeasel3455 benimkide öyle çok zor alışıyorlar ya emzikle biberona alıştırana kadar canım çıktı ilk günden vermedim diye bu kadar zorluk çekiyorum işte millet ilk günden veriyo emzigi biberonu😁
melikeasel3455 alyaden keşke elimizden bir şey gelse emzirme danışmanlığı alsanız belki başka bir problemleri vardır bebişlerin mama ile besleniyorsa belki gaz yada tadı hoşuna gitmiyordur mama değiştirmeyi deneyebilirsiniz aklıma bunlar geliyo 🤷♀️
BongomyaPrensi melikeasel3455 şekerli şeyler işte basit karbonhidrat grubuna giriyor buda bebekte gaz yapar sütünüz su gibi olur kaliteli olmaz instgrmda hastalanmayancocuk hesabı var detaylı anlatmış bakın mutlaka 💕
kubralimert Kesinlikle çok iyi. 24 Mart doğumlu oğlum. 3,2 kg ve 50 cm boyundaydı. Bugün yaptırdığımız kontrolümüzde 6,8 kg ve 64 cm boyu için doktoru, aynen devam, kilo alımı çok iyi dedi. Bence aynen sizde devam edin ve hiç kafanıza takmayın.
melikeasel3455 kubralimert gerçekten çok teşekkür ederim doktorlar bazen anneleri böyle strese sokabiliyorlar 🫠
kubralimert melikeasel3455 ben ilk aylarda çok kafama takıyordum, aile hekimine sık sık götürüp tarttırıyordum. Artık içim rahat, sütüme güveniyorum. Hiç kafanıza takmayın. Her doktor farklı şey söylüyor.
zeynep91 melikeasel3455 benmkide 27 mart 50 cm 3320 kg ile dogdu 4.ayda 6100 kg 65 cm dı az az alıyor beni emmedi bıraktı mamaya isteksiz yani içiyor ama iisteksiz bz yemek yerken kucagımıza alamıyoruz salyaları akıyo agzımızı taklit ediyo yemeklere saldırıyo vermedigımz icinde aglıyor cok bugn salatalık verdm eline yalasın sadece diye bu koparttı damaklarıyla sanki anne karnında ek gıda yedirmsler gibi çiğneme yapıyor hemen aldık agzndan 😂 ek gıdaya istekli napaym oyuzden 5.ayda baslıcaz ek gıdaya doktor sorun yok olsa boyu uzamaz boyu cok guzel uzuyor dedi ek gıda bebegi bu ozaman toparlayacagnı düşünüyorm dedi
melikeasel3455 zeynep91 bizde daha öyle ek gıdaya bir merak başlamadı ağzına yanaştırdığımızda öyle ağzını açıp yemek istemiyo yani bakalım nereye kadar bende 6.ayını doldurmasını beklicem bir belirti vermesse bakalım
zeynep91 melikeasel3455 iştahsz oluyo bazı bebısler kızımda cok kafaya takardm inanki saldm 4 yasında olacak aç olnca ortalıgı ykıyo valla benm öğünüm kadar yiyor öylede böylede büyüyolar hiç moralini bozma
melikeasel3455 kubralimert evet bende stresten tartıldıktan 1 hafta sonra sağlık ocağına götürdüm kilo alıyomu diye doktor çok önemli gerçekten