mucizemgelsin61 benimkiler 2. Gün eve gidip her gün arardı yapabiliyor musun diye hayır dediğimde de biz gelemiyoruz sen yaparsın kızım diyordu annem gelememe sebebi de sanki küçük çocuğu var babam vefat etti zaten ablam 30 yaşında çalışıyor kardeşim 20 yaşında üni okuyor ama herkesin bi bahanesi var gelmemek için o zamanlar çok ağladım kendimi çok harab ettim evin içinde olan eşimin bile umrunda olmadı şimdi çok zalim bi insan oldum o acılar ağrılar geçti herkes gibi bende doğum yaptım evet ama yapılanları unutamam kimse kusura bakmasın şimdi annem bişeye çağırsın gel diye işim var derim gitmem evimde otururum yüzlerini dahi görmek istemiyorum he desen ki diğerlerine de böyle miydi hayır ablam doğum yaptı onu kendi evine aldı 2 ay baktı beni 2. Günde yalnız bıraktı gitti ben unutmuyorum bende bi anneyim artık unutan varsa da saygı duyuyorum