Bebeğim 1 aylık ve kendimi çok yalnız hissediyorum annem, kız kardeşim falan yok hiçbir destek yok yanımda sadece eşim var , şefkate ilgiye çok ihtiyacım varmış gibi hissediyorum ve ilgiyi sadece eşim olduğu için ondan bekliyorum ama ilişkimiz çok değişti onun ilgisi daha çok bebeğe kaydı yani bana karşı çok eskisi gibi değil. Anlattım anladıgını söyledi ama çok değişiklik görmüyorum aslında sorun bendeymis gibi geliyor sanki yetmiyor bana ilgisi. Ben yokmuşum gibi hissediyorum çok yalnız hissediyorum bu ne zaman geçecek hiç iyiye gitmiyorum