dayes 3247 bence size denk gelmiş, kuruma çizgisi diye bir şey var zaman geçtikten sonra çıkıyor yanıltabiliyor o yüzden ilk 5 dk içinde çıkan sonuçlar esas alınıyor, 10/15 dk sonra çıkan ikinci çizgi ben de görmüştüm ama hamile değildim mesela 🌸
3247 dayes geçen günde ben yaptım tekrar ama çok silik çıktı buraya da yazdım kuruma çizgisi dediler bakıyorum hala 😀
tugceo92 acemianne___ evet gittim. Muayene etti. Muayene de bir sorun görmedi. Kan istedi ama 3 buçuktan sonra kan alınmadığı için sabah gideceğim kan için. Sonucu da 1 saat sonrasında çıkar dedi. Yarin kan sonucumu alıp göstereceğim tekrar. Kanda da birsey yoksa duruma gore idrar söktürücü yazacağım dedi.
acemianne___ BongomyaPrensi evet öyle normalde ama bugün 7 gün oldu hiç bu kadar geciktiği olmamıştı , oğlumda 5 gün gecikince hamile olduğumu öğrenmiştim
acemianne___ BongomyaPrensi yaptım bir iki saat önce yine negatif , hamile değilim gibi bekleyeceğim biraz daha
tugceo92 acemianne___ ayniyiz. Size de gecmis olsun. Neden boyle oldu anlamadim bebde hic basima gelmedi daha once ya
tugceo92 acemianne___ oh gözünüz aydın. benim 10. Gün hala bisey yok. Kan sonucu da negatif çok şükür. Doktor adet sokturucu verdi 5 gün kullan dedi