ilbey17 iki oğlum da 4 aylık oldu sünnetini, şimdi 3.oğlum da 4,5 aylıkken olacak cumartesi günü inşallah. Diğer ikisinde de bardak kullandık yine öyle yapacağım, bu dönemde yapılması avantajlı düşünüyorum da abileri şuan sünnet ettirmek ne zor olurdu 🤕 evet 2-3 gün acılı olacak ama geçecek hatta 3 gün bile sürmedi ilk gün ağladı çiş yaptıkça sonra o kadar ağlama da olmamıştı abilerde. Ve ortanca oğlum evde sünnet oldu şimdi de öyle olacak, ilki hastanede olmuştu hiç memnun kalmadık evde yapılan daha rahattı ve sünneti de düzgündü, sizde sağlıkla kolaylıkla atlatın inşallah