ilbey17 Arkadaşlar bebeğimi sünnet ettirmek istiyorum ama birazda tedirginim sizce bekleyelim mi yoksa yapalım mı bu dönemde sünnet yapan arkadaşlar fikirleriniz çok önemli teşekkürler şimdiden
ezgiarzkk ilbey17 merhaba 6 gün önce bebeğimi sünnet ettirdim 4 ay 10 günlük benim bebeğimde aşırı kolay atlattık tavsiye ederim inanın çok kolay geçiyor :)
Yusufagahinannesi ilbey17 bebeğimi 51 günlükken sünnet ettirdim çok çok memnunum gecikmeden yaptırın bence.
aslandilansamet Bebeğim 4 ay 20 günlük yeni sünnet yaptırdım bezi takınca daha çok ağlıyor açık tutuyorum altını açıkken ağlamıyor bez değiyor heralde bı numara büyük bez aldım ama bana mısın demedi pipisinin beze deymemesi için ne yapabilirim
babyisleeping aslandilansamet poşet koyabilirsiniz biz öyle yapmıştık yumuşak buzdolabı poşetlerinden kesip
aslandilansamet beginnerrmomm oğlum çok hareketli karton bardağı kaydiriyor deyer diye korktum koymadım
babyisleeping aslandilansamet hayır acıtmaz bez sonuçta sert ama poşet kaygan oluyor. Doktoru krem vermiştir muhakkak. Bana doktor önermişti buzdolabı poşetini. Poşetin üzerine kremlerini sürüp pipisine kapatıyordum. Bize bardak önermemişti doktor çok hareketli olduğu için bardak kayar yapışır diye benim dediğimi deneyin siz
beginnerrmomm babyisleeping poşet havasız bırakmıyor mu acaba ben karton bardak kullanmayı düşünüyordum yaptırınca benim bebeğim 9-10 aylıkken yapılacak büyük ihtimalle
babyisleeping beginnerrmomm yok valla poşetle sorun olmadı bizde zaten 5.günden sonra poşeti bırakıp beze sürmeye başladık kremlerini pipiye denk gelecek kısma öyle öyle atlattık bez değdiğinde kanıyordu ama poşet koyunca kanamıyordu