Ay benim annemin 18 sene boyunca çocuğu olmamış sonra hamile olduğundan şüphelenip doktora gitmiş ve ultrasona bakan hemşire kalk kalk masadan sen dış gebesin bunca seneden sonra ne diye kuruntu yapıp geldin buraya diye annemi kaldırmış. Ne kuruntu yapacağım benim bunca yıldan sonra zaten öyle bir düşüncem yoktu ama belirti olunca geldim işte demiş kadına ve çıkmış odadan. Çıktıktan sonra da ağlamaktan içi dışına çıkmış. Babam da bu halini görünce üzülme başka bir yere daha gider sorarız demiş ve özele gitmişler. Oradaki doktor da sen niye ağlayıp kendini üzüyorsun ağlama lütfen çocuk 9 haftalık olmuş canlanmış, kalbi bile atıyor diye kalp atışlarımı dinletmiş 🥹 ve şu anda 26 yaşındayım ben de bir anneyim..