Kızlar şimdi size doğum sürecimde yaşadığım bir kaç olayı anlatmak istiyorum ilk hamile kaldım doktora gittim benden beta istedi betam 95 çıktı, bana döndü dedi ki sağlıksız olabilir artış lazım ,neyse artış oldu sonra keseyi göremeyebiliriz dedi ,keseyi gördük sonra bebek oluşmayabilir dedi , bebek oluştu sonra kalp atışını duyalım derken böyle böyle devam ettim etrafımda herkes o kadar övüyorduki bende biraz daha devam edeyim heralde benim ilk hamileliğim tecrübem yok bana ondan garip geliyor dedim .
Neyse ikili test yaptırdık yüksek riskli çıktı , bana dedi ne düşünüyorsun ? Bende tabikide aldırmayacağım o benim evladım dedim , sonra bana döndü dedi ki ya sağlıklı sanarsın doğum anında kucağına down sendromlu çocuk verirsem ne olacak ? Bende dedim ne ne olacak oda benim çocuğum , neyse bu beni baya kurcaladı kafama soktu gittim fetal dna yaptırdım bu arada firma direk doktorun ismi bumu dedi prim aldıkları kesin neyse temiz çıktı sonra bana döndü dedi zaten ikili testin doğruluk payı yok bende inanmamıştım falan .
Sürekli bana normal doğum yaparız zaten bebeğin çok küçük çok büyük değil minyon bir bebek hemen çıkar falan dedi (3200 küsür doğdu)ve 28.haftada kanamam oldu o gün hastaneye kaldırıldım , hemşire doktorumu aradı doktorda hastaneyi arayıp ben sadece doğum olursa geliyorum kanaman hangi renk dedi bende rengini resimle atayım mı dedim hayır ya bakamam şimdi kana demesiyle ben bu doktoru bırakıp başka hastaneye geçtim sen kanamaya bakamıyorsun beni nasıl doğurtacaksın neyse geçen hafta çocuğum ateşlendi evimize yakın o hastane var aciline gittik kadın oradaydı beni gördü aa sen doğurmuşsun neden ben doğurtmadım seni dedi bende gülümsedim neden acaba dedim sonra bebeğime baktı maşallahı var dedi evet hocam minyon dediğiniz bebek bu dedim aaaa öylemi dedi gitti :)
Diyeceğim o ki elinize ne geçiyor böyle yaparak hamile kadınları anneleri rahat bırakın zaten stresleri bir değil neden bin yapıyorsunuz hamilelikte doktor çok önemli 28.haftadan sonra doktor değişmeme rağmen çok memnun kalmıştım şimdi tekrar hamile kalsam yine doğum yaptığım doktora giderim