muhendisanne2019 gzmmhmt canm gittim hamilelik cok şükür yok emzirme dönemi normal ama sana sıkuntı verir olmamak dedi 15 gün daha olmazsan adet sökücü yazaym dedi ben kabul etmedim emziriyprum cnkü
Inci28 muhendisanne2019 aynı sıkıntı bende de var bebeğim anne sütüyle besleniyor sadece..bende farklı olarak 1 gün 2 3 damla kan geldi daha da Gelmedi bende çok korkuyorum 🙈
Rngya23 eymenim1405 korkutmayın 🤭 ben 13 ocakta doğum yaptım 23 subatta adet oldum sadece 2 gün sürdü bitti ve şimdi geçen hafta oldum 1 gün sürdü bitti
sihirli-annem2 muhendisanne2019 bende de tam tersi valla . Bende 1 1,5 aydır full adetliyim hala bitmedi . Doktora da gidemiyorum. 10 ay olcak doğurdum emziriyorumda hala . Eski doktoruma telefon la sormuştum kist olabilir ultrason şart dedi . Korkuyorum.
muhendisanne2019 sihirli-annem2 allah korusun canm bende sasırdım smdi em kısa zamanda usg şart ama ortam da müsait değil kötü düşünmeyelim ya belki de normaldir emzirdiğin icin 😔
muhendisanne2019 Ertugrul19 ben cok stres olmuştum cok şükür 2.5 ay sınra oldum sanırum cok takınca da olmuyor 😨
muhendisanne2019 sihirli-annem2 olursun bence canm ama icün rahat etmesi icin hamilelik testi alabilirsin 🙏🏻
muhendisanne2019 sihirli-annem2 canm 1.5 ay adet olan icin imkansızı ama bi tanıdık da da böylr olmuştu hamileymiş o yüzden rahim sarkmış şaşırmıştım ama olsan anlardn onda mide bulantısı uyku da vardı
Byhnasel Nellyy198 eczaneden test alıp yaptırmışmıydınız peki benimde geçikt eczaneden test aldık ikinci çizgi silik çıktı pazartesi sağlık ocağına gidicem inşallah yoktur bebeğim daha çok küçük
sihirli-annem2 muhendisanne2019 valla canım doktoruma sordum kist olabilir ultrason şart dedi korkuyorum da evden cıkmaya . Hem doğumdan sonra ben korunma aşıları oluyorum ben imkansız aslında ama yine de bilemedim 😕
muhendisanne2019 sihirli-annem2 canm korunma iğnesi ise cok normal diye biliyorum hatta 3 ay olmayan da normal bu iğneler biraz etkiliyormuş bence suan çıkma ne olur ne olmaz 😔